Nove radionice u CeKaPe-u Rijeka – književna kritika, storytelling i scenarij za kratki film!

Centar za kreativno pisanje Rijeka od ove akademske godine uvodi čak tri nove radionice pisanja! Upisi u radionice se u toku – dođite u CeKaPe u centru Rijeke i razvijajte kreativnost u malim grupama u prijateljskom okruženju.

Duboki zarez – radionica kreativnog mišljenja i kritike nudi polaznicima uvid u razumijevanje posredničke uloge kritičara, kao svojevrsnog tumača i voditelja drugim čitateljima. Radionica za konačni cilj ima stjecanje znanja za samostalno pisanje tekstova – kritike, recenzije, osvrta na temelju close readinga, komparativne analize i spekulativnog uvida u svijet djela. Radionicu vodi književnik, urednik i nakladnik Milan Zagorac.

CeKaPe nudi nešto i za najmlađe – radionicu Storytellinga s Martinom Frkom Milotić!  Kilometri i vrijeme prestaju i nestaju; stranci postaju prijatelji; ušuškaš se pod zmajevo krilo i igraš zaboravljene igre s patuljcima ili odlebdiš na vilinskom prahu u svemir… U čarobnom svijetu što se skriva između korica knjiga ništa nije preteško, predaleko i nemoguće. Otvori ga s nama, zaviri u svijet priča i pridruži se novoj storytelling radionici CeKaPe-a za djecu i sve koji se tako osjećaju!

Svi oni koji tijekom radnog tjedna nemaju vremena za sebe mogu upisati našu vikend radionicu Scenarij za kratki film! Kroz tri će dana u intenzivnom ritmu savladati osnove elemente scenarističke forme koje će, kroz znanja stečena na radionici, primijeniti na vlastiti tekstualni predložak. Kroz učenje iz konkretnih primjera i praktičnih vježba u malim grupama, polaznici će uz pomoć voditeljice Sanje Kovačević razviti potencijal za promišljanje i stvaranje filmskih priča.